راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بانوان فوتسالیست خراسانی آماده حفاظت از صدر جدول| جدال با جان‌سختِ شیرازی

  • کد خبر: ۵۹۰۷۵
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
بانوان فوتسالیست خراسانی آماده حفاظت از صدر جدول| جدال با جان‌سختِ شیرازی
پس از یک هفته استراحت، فوتسالیست‌های مشهد در خانه به میدان می‌روند تا از صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دفاع کنند.
مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛ بعد از استراحت یک‌هفته‌ای فوتسالیست‌های خراسان رضوی، آن‌ها در خانه، میزبان شیرازی‌ها خواهند بود.
هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان از راه رسید و روز جمعه اول اسفندماه قرار است تیم‌های ۲ گروه «الف» و «ب» به مصاف حریفان بروند. شاگردان فاطمه شریف آخرین‌باری که برابر رقیبان به میدان رفتند، ۱۷‌بهمن بود و بعد از آن در هفته پنجم با قرعه استراحت به تعطیلات رفتند و حالا باید در فاصله یک هفته مانده تا پایان دور رفت، در خانه از پارس‌آرای شیراز پذیرایی کند. اما نکته درخورتوجه این است که این آخرین بازی شیرازی‌های گروه «الف» خواهد بود و هفته آخر استراحت خواهند داشت.

تلاش برای بقا در صدر

‌مشهدی‌های لیگ در آخرین دیدارشان موفق شدند چهارمین پیروزی خود را جشن بگیرند، اما حسابی به زحمت افتادند. دیدار هیئت فوتبال خراسان با رهیاب تهران ۵‌بر‌۴ به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که هرگز فاطمه شریف را راضی نکرد و بعد از بازی رضایت‌نداشتن خود از عملکرد بازیکنانش را اعلام کرد. بی‌دقتی‌ها و اشتباه‌های بازیکنان خراسان باعث شد ۴ بار دروازه زهرا لطف‌آبادی باز شود و نزدیک بود اولین شکست آن‌ها در این فصل رقم بخورد. از عملکرد درخشان طناز آرمات، بازیکن مشهدی تیم رهیاب، که فصل پیش در تیم شریف حضور داشت، نمی‌توان غافل شد. بعد از این بازی، سرمربی بچه‌های تیم را به استراحتی چند‌روزه فرستاد تا برای اول اسفند و بازی با پارس‌آرا آماده شوند. مدعی کسب قهرمانی می‌داند که نباید هیچ تیمی را امسال دست‌کم بگیرد. تجربه‌های فصل پیش نیز قطعا باعث می‌شود آن‌ها قدر هر بازی را بیشتر بدانند تا در پایان فصل با بروز اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی تلاش یک‌فصلشان از بین نرود؛ هر‌چند فعلا وضعیت تیم خراسان مطلوب است، از ۴ بازی ۴ برد کسب کرده‌اند و در صدر جدول گروه «الف» قرار دارند. البته پالایش نفت آبادان نیز در همین گروه در تعقیب آن‌هاست و ذره‌ای غفلت، باعث می‌شود صدر را از دست بدهند.

شیرازی‌های پیش‌بینی‌ناپذیر

پارس‌آرا قطعا حریف سرسختی برای مشهدی‌ها خواهد بود؛ تیمی مبهم و جان‌سخت که تا‌به‌حال دردسر‌های زیادی برای رقیبان خود ایجاد کرده است.
 
دیدار هفته اول پارس‌آرا شیراز مقابل پالایش نفت به‌خاطر آماده‌نبودن نماینده شیراز برگزار نشد و سازمان لیگ نتیجه بازی را ۳‌بر ۰ به سود آبادان اعلام کرد. ستاره زارع، سرمربی این تیم، معتقد است نسبت به سایر رقبای خود زمان کمتری را برای آماده‌سازی در لیگ داشته‌اند و حتی حضور آن‌ها در لیگ امسال در هاله‌ای از ابهام بود، اما نتایج این تیم کمی هم‌گروهی‌ها را غافل‌گیر کرد و پارس‌آرا نشان داد که تیم دست‌و‌پا‌بسته‌ای نیست. در هفته دوم آن‌ها در لیگ حاضر شدند و اتفاقا در اولین دیدار خود توانستند تیم کیمیای اسفراین را در زمین حریف ۵‌بر‌۲ شکست دهند. در هفته سوم نیز دومین پیروزی برای شیراز رقم خورد و توانستند در خانه خود ۲‌بر ۰ تیم هیئت فوتبال اصفهان را شکست دهند. بعد از ۲ حریف نسبتا آسان، آن‌ها با قهرمان فصل گذشته یعنی مس روبه‌رو شدند. مس که هفته قبل‌تر از مشهدی‌ها شکست خورده بود، در بازی برابر پارس‌آرا فقط به برد فکر می‌کرد؛ اما حریف، کار را برای آن‌ها سخت کرد و حتی مسی‌ها را تحت‌فشار قرار داد. پارس‌آرا ۴ گل به مس رفسنجان زد و البته ۷ گل نیز دریافت کرد و مغلوب تیم قدرتمند مس شد. بازی هفته پنجم آن‌ها نیز برابر رهیاب تهران بود. پارس‌آرا به‌دنبال سومین پیروزی خود بود، اما رقیب تهرانی این اجازه را نداد و ۶‌بر ۱ این تیم را از پیش‌رو برداشت.

خطرناک همچون قهرمان

پارس‌آرا اکنون در رده پنجم جدول با ۶‌امتیاز قرار دارد. این در‌حالی است که مس رفسنجان و رهیاب تهران با این تیم هم‌امتیاز هستند و رهیاب و رفسنجان به‌خاطر تفاضل بهتر در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند. از این ۳ تیم هم‌امتیاز فقط مس رفسنجان این هفته بازی آسانی برابر اسفراین دارد و ۲ تیم دیگر با دیدار‌هایی سخت روبه‌رو هستند. در هفته آخر نیز مس و رهیاب، دیدار‌های آسانی در پیش دارند و می‌توانند جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->